GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések

A regisztráció csak konkrét időpontfoglalás esetén kötelező.

Elfelejtett jelszó esetén rendszerünktől újat kérhet ide kattintva.

Az általunk nyújtott szolgáltatás, vagyis maga az időpontfoglalás a felhasználóink számára ingyenes.

Rendszerünk az ÁSZF-ben leírva jelzi, hogy két esetben engedi, hogy valaki ne jelenjen meg. Ha a második esetben kielégítő magyarázattal szolgál, akkor háromszor. Ezen túl nem ad lehetőséget időpont foglalásra.

Ezt minden esetben az adott intézmény / klinika dönti el.

Az első találkozón mindenképpen érdemes korábban érkezni, hogy az intézmény el tudja végezni a szükséges adminisztrációt. A további időpontokban pedig a klinikától függ, de általában érdemes legalább 10-15 perccel korábban érkezni.

Mivel a vizsgálat a páciensek problémájából adódóan a tervezettnél hosszabb is lehet, ezért kérjük ezt tolerálni.

Oldalunkon a Partner Intézmények között megtalálja a klinikák elérhetőségeit.

Oldalunkra a “Páciens vagyok” fülön keresztül belépni a regisztrációs adataival. Azon belül lehetőség van a lefoglalt időpont módosítására, törlésére.

Regisztráció esetén az ÁSZF elfogadása kötelező, és jogilag szerződésnek minősül.