GYIK
Gyakran Ismételt Kérdések
A regisztráció csak konkrét időpontfoglalás esetén kötelező.
Elfelejtett jelszó esetén rendszerünktől újat kérhet ide kattintva.
Az általunk nyújtott szolgáltatás, vagyis maga az időpontfoglalás a felhasználóink számára ingyenes.
Rendszerünk az ÁSZF-ben leírva jelzi, hogy két esetben engedi, hogy valaki ne jelenjen meg. Ha a második esetben kielégítő magyarázattal szolgál, akkor háromszor. Ezen túl nem ad lehetőséget időpont foglalásra.
Ezt minden esetben az adott intézmény / klinika dönti el.
Az első találkozón mindenképpen érdemes korábban érkezni, hogy az intézmény el tudja végezni a szükséges adminisztrációt. A további időpontokban pedig a klinikától függ, de általában érdemes legalább 10-15 perccel korábban érkezni.
Mivel a vizsgálat a páciensek problémájából adódóan a tervezettnél hosszabb is lehet, ezért kérjük ezt tolerálni.
Oldalunkon a Partner Intézmények között megtalálja a klinikák elérhetőségeit.
Oldalunkra a “Páciens vagyok” fülön keresztül belépni a regisztrációs adataival. Azon belül lehetőség van a lefoglalt időpont módosítására, törlésére.
Regisztráció esetén az ÁSZF elfogadása kötelező, és jogilag szerződésnek minősül.